Tisztelt Leendő Partnerünk!
Cégünk 2010-ben alakult, és a kezdetekben a fő profilunk az iroda, posta és banktechnikai
berendezések forgalmazása, szervizelése volt.
Jelenleg is állunk rendelkezésükre, beszerzéssel, javítással, karbantartással kapcsolatosan.
Keressenek bennünket bizalommal!
Aztán ahogy teltek az évek, egyre több ügyfél érdeklődés érkezett az irodaszerek irányába is, így
ezen termékek forgalmazásával is bővült profilunk.
A szervizhez szorosan kapcsolódnak a megfelelő minőségű nyomtatási kellékanyagok is, amiből
sokat értékesítünk, így a nagyobb tétel miatt kedvezőbb árakat is biztosítanak cégünknek.
Célunk elsősorban kis- és közép-vállalkozásokkal való korrekt együttműködés kialakítása, de
természetesen a nagyvállalati vásárlóinkat is kiszolgáljuk.
Mi is kis cég vagyunk, ezért a kicsit is megbecsüljük és értékeljük.
Számunkra a siker titka a korrekt ügyfél centrikus magatartás, ahol a vevő érzi, hogy fontos,
értékelik akkor is, ha nem nagy tételben rendel, erre külön figyelmet fordítunk, és sikerült
elnyernünk és meg is tartanunk partnereink bizalmát.
Szeretnénk elnyerni az Önét is!
Tisztában vagyunk azzal, hogy milyen fontos a bizalom, a rugalmas, pozitív együttműködés
kialakítása, ezért mi első körben szeretnék megismerni az Önök igényeit, hogy megtaláljuk a
legjobb megoldást egy hosszú távú kapcsolat kialakítására.
Versenyben vagyunk minden nap az idővel, és tudjuk, hogy Önőkre az irodaszer beszerzésen
kívül, egyéb feladatok is hárulnak, és ezért így szeretnénk megkönnyíteni munkájukat.
Tisztelettel,
Benkő István
Űgyvezető